§ 1. Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Dom Polonii w Ostródzie. Stanowi integralną część umowy zawieranej poprzez podpisanie karty meldunkowej, dokonanie rezerwacji, zameldowanie lub zapłatę należności za pobyt w hotelu.
- Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego warunki.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu.
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu, przyjmuje się, że pokój wynajęty jest na jedną dobę.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
- Recepcja czynna jest codziennie w godzinach od 6:00 do 22:00.
§ 2. Przedłużenie pobytu i pobyt ze zwierzętami
- Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji do godziny 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
- Przedłużenie pobytu możliwe jest w miarę dostępności pokoi.
- Pobyt zwierząt jest możliwy po uprzednim uzyskaniu zgody hotelu na etapie rezerwacji. Obowiązuje opłata w wysokości 40 zł za dobę.
- Zwierzęta w częściach wspólnych hotelu muszą znajdować się pod stałą opieką właściciela. Psy, koty oraz inne zwierzęta domowe powinny być prowadzone na smyczy lub przebywać w transporterze.
- Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwierząt uznanych za niebezpieczne (m.in. psy ras agresywnych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 28.04.2003 r., gadów, płazów, stawonogów, gryzoni).
- Ze względów bezpieczeństwa sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia.
- W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju prosimy o zawieszenie odpowiedniej zawieszki na klamce od zewnętrznej strony drzwi.
- Brak zgłoszenia obecności zwierzęcia w pokoju skutkuje karą umowną w wysokości 500 zł.
§ 3. Meldunek i osoby odwiedzające
- Warunkiem zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres opłaconego pobytu.
- Osoby odwiedzające mogą przebywać w pokoju hotelowym od 8:00 do 22:00 po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji.
- Hotel może odmówić przyjęcia osoby, która podczas wcześniejszego pobytu naruszyła regulamin lub wyrządziła szkody w mieniu hotelowym, innych Gości bądź personelu.
§ 4. Zakres świadczonych usług
1.Hotel świadczy usługi zgodnie z posiadaną kategorią i standardem.
2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o ich niezwłoczne zgłoszenie w recepcji.
3. Hotel zapewnia:
- profesjonalną i uprzejmą obsługę,
- codzienne sprzątanie pokoju,
- naprawy usterek w czasie nieobecności Gościa lub w jego obecności po uzyskaniu zgody,
- spokojny i bezpieczny pobyt,
- poufność danych osobowych Gościa,
- sprawne działanie urządzeń technicznych.
§ 5. Usługi dodatkowe
1.Hotel nieodpłatnie świadczy:
- zamawianie taksówek.
2.Usługi dodatkowe odpłatne świadczone są zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w recepcji
§ 6. Odpowiedzialność hotelu
- Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy Gościa regulują przepisy prawa.
- Przedmioty wartościowe mogą zostać zdeponowane w sejfie hotelowym.
- Wysokość odszkodowania jest ograniczona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z 24.07.1998 r. (Dz.U. Nr 117, poz. 758).
§ 7. Parking
- Parking hotelowy czynny jest od 6:00 do 22:00. Opłata wynosi 20 zł za dobę.
- Parking przy ulicy jest również płatny, ale dostępny całodobowo.
- Wszystkie parkingi są monitorowane.
- Do dyspozycji Gości jest również stojak na rowery.
§ 8. Cisza nocna i zakaz palenia
- W obiekcie obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 7:00 (nie dotyczy uroczystości organizowanych przez Hotel)
- Zachowanie Gości nie może zakłócać pobytu innych. W razie naruszenia tej zasady hotel może odmówić dalszej obsługi.
- W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia papierosów i e-papierosów. Złamanie zakazu skutkuje karą w wysokości 500 zł.
§ 9. Obowiązki Gościa i odpowiedzialność
- Gość powinien zamykać pokój przy każdym wyjściu i pozostawiać klucz w recepcji. Za zgubienie klucza naliczana jest opłata 50 zł.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone z jego winy lub przez osoby go odwiedzające.
- Zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu hotelu.
§ 10. Rzeczy pozostawione i dzieci w obiekcie
- Rzeczy pozostawione w pokoju są odsyłane na koszt Gościa. Brak dyspozycji skutkuje przechowaniem ich przez 3 miesiące.
- Dzieci na terenie hotelu muszą przebywać pod opieką dorosłych. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ich zdrowie i bezpieczeństwo.
- Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez dzieci ponoszą opiekunowie prawni.
- Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa za szkody ujawnione po jego wyjeździe‚ po sporządzeniu protokołu szkody.
- Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.
§ 11. Przetwarzanie danych osobowych
- Administratorem danych jest Stowarzyszenie “Wspólnota Polska” – Hotel Dom Polonii, ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda.
- Dane przetwarzane są w celu rezerwacji i realizacji usług, zapewnienia bezpieczeństwa (monitoring), rozliczeń podatkowych oraz ewentualnych roszczeń.
- Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych dostępne są w recepcji oraz w polityce prywatności hotelu.
§ 12. Dostępność regulaminu
1.Regulamin jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej hotelu.
