Regulamin Hotel Dom Polonii w Ostródzie

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu Dom Polonii w Ostródzie. Stanowi integralną część umowy zawieranej poprzez podpisanie karty meldunkowej, dokonanie rezerwacji, zameldowanie lub zapłatę należności za pobyt w hotelu.
  2. Dokonując ww. czynności, Gość potwierdza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego warunki.
  3. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Hotelu.
  4. Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby. Jeśli Gość nie określił czasu pobytu, przyjmuje się, że pokój wynajęty jest na jedną dobę.
  5. Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00 dnia następnego.
  6. Recepcja czynna jest codziennie w godzinach od 6:00 do 22:00.

§ 2. Przedłużenie pobytu i pobyt ze zwierzętami

  1. Chęć przedłużenia pobytu należy zgłosić w recepcji do godziny 09:00 dnia, w którym upływa termin najmu pokoju.
  2. Przedłużenie pobytu możliwe jest w miarę dostępności pokoi.
  3. Pobyt zwierząt jest możliwy po uprzednim uzyskaniu zgody hotelu na etapie rezerwacji. Obowiązuje opłata w wysokości 40 zł za dobę.
  4. Zwierzęta w częściach wspólnych hotelu muszą znajdować się pod stałą opieką właściciela. Psy, koty oraz inne zwierzęta domowe powinny być prowadzone na smyczy lub przebywać w transporterze.
  5. Hotel zastrzega sobie prawo odmowy przyjęcia zwierząt uznanych za niebezpieczne (m.in. psy ras agresywnych zgodnie z Rozporządzeniem MSWiA z dnia 28.04.2003 r., gadów, płazów, stawonogów, gryzoni).
  6. Ze względów bezpieczeństwa sprzątanie pokoi, w których przebywają zwierzęta, odbywa się wyłącznie w obecności właściciela lub podczas nieobecności zwierzęcia.
  7. W przypadku pozostawienia zwierzęcia samego w pokoju prosimy o zawieszenie odpowiedniej zawieszki na klamce od zewnętrznej strony drzwi.
  8. Brak zgłoszenia obecności zwierzęcia w pokoju skutkuje karą umowną w wysokości 500 zł.

§ 3. Meldunek i osoby odwiedzające

  1. Warunkiem zameldowania jest okazanie dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej.
  2. Gość nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres opłaconego pobytu.
  3. Osoby odwiedzające mogą przebywać w pokoju hotelowym od 8:00 do 22:00 po uprzednim zgłoszeniu tego faktu w recepcji.
  4. Hotel może odmówić przyjęcia osoby, która podczas wcześniejszego pobytu naruszyła regulamin lub wyrządziła szkody w mieniu hotelowym, innych Gości bądź personelu.

§ 4. Zakres świadczonych usług

1.Hotel świadczy usługi zgodnie z posiadaną kategorią i standardem.

2. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług prosimy o ich niezwłoczne zgłoszenie w recepcji.

3. Hotel zapewnia:

  • profesjonalną i uprzejmą obsługę,
  • codzienne sprzątanie pokoju,
  • naprawy usterek w czasie nieobecności Gościa lub w jego obecności po uzyskaniu zgody,
  • spokojny i bezpieczny pobyt,
  • poufność danych osobowych Gościa,
  • sprawne działanie urządzeń technicznych.

§ 5. Usługi dodatkowe

1.Hotel nieodpłatnie świadczy:

  • zamawianie taksówek.

    2.Usługi dodatkowe odpłatne świadczone są zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w recepcji

§ 6. Odpowiedzialność hotelu

  1. Odpowiedzialność hotelu za utratę lub uszkodzenie rzeczy Gościa regulują przepisy prawa.
  2. Przedmioty wartościowe mogą zostać zdeponowane w sejfie hotelowym.
  3. Wysokość odszkodowania jest ograniczona zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z 24.07.1998 r. (Dz.U. Nr 117, poz. 758).

§ 7. Parking

  1. Parking hotelowy czynny jest od 6:00 do 22:00. Opłata wynosi 20 zł za dobę.
  2. Parking przy ulicy jest również płatny, ale dostępny całodobowo.
  3. Wszystkie parkingi są monitorowane.
  4. Do dyspozycji Gości jest również stojak na rowery.

§ 8. Cisza nocna i zakaz palenia

  1. W obiekcie obowiązuje cisza nocna od 22:00 do 7:00 (nie dotyczy uroczystości organizowanych przez Hotel)
  2. Zachowanie Gości nie może zakłócać pobytu innych. W razie naruszenia tej zasady hotel może odmówić dalszej obsługi.
  3. W całym obiekcie obowiązuje zakaz palenia papierosów i e-papierosów. Złamanie zakazu skutkuje karą w wysokości 500 zł.

§ 9. Obowiązki Gościa i odpowiedzialność

  1. Gość powinien zamykać pokój przy każdym wyjściu i pozostawiać klucz w recepcji. Za zgubienie klucza naliczana jest opłata 50 zł.
  2. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za szkody wyrządzone z jego winy lub przez osoby go odwiedzające.
  3. Zabronione jest używanie w pokojach urządzeń elektrycznych niebędących na wyposażeniu hotelu.

§ 10. Rzeczy pozostawione i dzieci w obiekcie

  1. Rzeczy pozostawione w pokoju są odsyłane na koszt Gościa. Brak dyspozycji skutkuje przechowaniem ich przez 3 miesiące.
  2. Dzieci na terenie hotelu muszą przebywać pod opieką dorosłych. Hotel nie ponosi odpowiedzialności za ich zdrowie i bezpieczeństwo.
  3. Odpowiedzialność za szkody spowodowane przez dzieci ponoszą opiekunowie prawni.
  4. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia Gościa za szkody ujawnione po jego wyjeździe‚ po sporządzeniu protokołu szkody.
  5. Gość wyraża zgodę na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

§ 11. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych jest Stowarzyszenie “Wspólnota Polska” – Hotel Dom Polonii, ul. Pieniężnego 6, 14-100 Ostróda.
  2. Dane przetwarzane są w celu rezerwacji i realizacji usług, zapewnienia bezpieczeństwa (monitoring), rozliczeń podatkowych oraz ewentualnych roszczeń.
  3. Szczegółowe informacje dotyczące danych osobowych dostępne są w recepcji oraz w polityce prywatności hotelu.

§ 12. Dostępność regulaminu

1.Regulamin jest dostępny w recepcji oraz na stronie internetowej hotelu.